شناسه خبر : 102167
دوشنبه 02 مرداد 1402 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم عزاداری در کلبه شیشه‌ای/ تصاویر

این هیئت عزاداری از صبح اول محرم (۲۷ تیر) به مدت ۱۱ شب، هر صبح ساعت ۶ تا ۸ با قرائت زیارت عاشورا توسط آقای علی اقدسی(ملقب به عابدی)، سخنران حجت الاسلام...

فاش نیوز - «کلبه شیشه‌ای» شهرک شاهد فجر، مجموعه‌ای فرهنگی است که توسط گروهی از دختران فعال این شهرک شاهد فجر به مدیریت خانم عزیزانی شکل گرفته است.

 در این کلبه چوبی کارگاه‌های آموزشی رایگان، هیئت عزاداری، جشن و مولودی و جلسات مختلف فرهنگی، نقد و بررسی فیلم‌، برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان، کتاب‌خوانی و ... برگزار می شود.

همچنین هر سال با وارد شدن به ماه محرم، در این کلبه هیئت عزاداران حسینی با حضور خانم ها و آقایان برگزار می‌ گردد.

این هیئت عزاداری از صبح اول محرم (۲۷ تیر) به مدت 11 شب، هر صبح ساعت 6 تا 8 با قرائت زیارت عاشورا توسط آقای علی اقدسی(ملقب به عابدی)، سخنران حجت الاسلام حاج آقای شریفیان و با مداحی آقای جواد اقدسی برگزار و در پایان مراسم نیز با صرف صبحانه از حاضران پذیرایی می شود.

گفتنی است آدرس این کلبه زیبا و پرفیض، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، روبروی باشگاه انقلاب، شهرک شاهد فجر، بوستان حضرت زینب(س) می باشد.

 

 

 


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi